vineri, 3 iulie 2009

Cosmin B vrea la B'Fest.





Cosmin B
. vrea la B'Fest. Ajutati-l!








41 de comentarii:

  1. eu il ajut cu 3 chile de tuica de pitesti (ochi lui dobrin gen). o poate ridica de la mine cand pohteste

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu donez pentru asta un tricou de purtat in casa si doua kilograme de kiwi...

    RăspundețiȘtergere
  3. :))...le poate ridica cand vrea..aaaa si am dat link mai departe

    RăspundețiȘtergere
  4. :))...eu il donez, se poate vinde la suprapret!!!:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. eu unul nu as mai mult de 1,7 litri de tuica pe un asa tricou

    RăspundețiȘtergere
  6. =))...bai e un tricou cu familia simson...deci isi merita banii....plus ca dau si kiwi , doua kile...si nah plusez si cu o shaorma mare...

    RăspundețiȘtergere
  7. am afcut cea mai mare donatie...sa sara si altii...plus ca am dat linkul mai departe

    RăspundețiȘtergere
  8. frate vizy ma provoci. EU sunt cel care isi doreste cel mai mult ca cosmin sa mearga la bf asa ca : ma ridic si cu un cosh de porumb (din ala mare de doua duble)!

    RăspundețiȘtergere
  9. :)))...ok..eu imi doresc sa beau o bere cu el..dar merge si dupa ce se termina festivalul..deci in plusez si cu sos pentru shaorma..:)))..plus ca aduc intariri la donatii..imediat

    RăspundețiȘtergere
  10. Donez pereche de gumari aproape noi, rosi pe la colturi, mostenire de la mamaie. Sa dea Dumnezeu sa nu te uzi rau la picioare ca ploua toata saptamana.

    RăspundețiȘtergere
  11. donez 50 de bani. daca fiecare roman da 50 de bani, pentru cosmin se vor aduna... 10.000.000 de RON!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bag si eu, 1 leu + restul de produse...si Gata , ma opresc aici cu donatia mea...:))

    RăspundețiȘtergere
  13. FRATILOR !!! este o campanie " 'ai hi om" gen !!! nu mai veniti cu chestii de genul 50 de bani ca va faceti de rusine. aici lumea se implica serios !!!

    RăspundețiȘtergere
  14. apropo, aveti prea mult timp liber. Serios!

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu zic de gumari si tu vii cu 50 de bani?!?! Plusez cu cleste de taiat gardu'. Daca te prinde zici ca esti de la ADP si te ocupi de gardu viu.

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu donez rochita mea preferata si nu fac asa ceva des, dar pentru o cauza nobila ma sacrific...colegul Cosmin merita sa mearga B'estfest

    RăspundețiȘtergere
  17. Adaug si basca cu FBI pe ea. Odata intrat prin gaura din gard zici ca esti in misiune. Rog returnarea acoperitorii de scafarlie caci este parte din uniforma de serviciu alaturi de slapii cu Snoopy.

    RăspundețiȘtergere
  18. la 100 de commenturi cosmin primeste o invitatie? Cine-i face rost de ea?! Ajutati-l pe Cosmin!

    RăspundețiȘtergere
  19. @alexa ... putem sa ne uitam cand dai rochitza jos si i-o dai lui cosmin?

    RăspundețiȘtergere
  20. cel mai frumos ar fi sa i-o dea Cosmin :D

    RăspundețiȘtergere
  21. buna,

    am eu bilet de vanzare la 110 ron pentru ziua de 4 iulie. daca vrey, te rog anunta-ma pe alynusha@yahoo.com sau un sms la 0724719193

    alina :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Alina n-ai suflet!!! Cosmin vrea sa fie ajutat sa mearga la B`estfest... Deci, te imploram, Ajuta-l pe Cosmin sa mearga la B`estfest!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. @ alynusha ...eu zic sa-i donezi invitatia , acum nah..merita si omu...si poate beti si o cafea:))

    RăspundețiȘtergere
  24. Aici se merge pe donatii asa ca poti sa ii rupi macar o parte din biletu tau sa ii dai din marinimia sufletului tau?

    RăspundețiȘtergere
  25. Alina n-ai suflet!!! Cosmin vrea sa fie ajutat sa mearga la B`estfest... Deci, te imploram, Ajuta-l pe Cosmin sa mearga la B`estfest!!!

    daca nu-i donezi biletul ... iti fac scandal sexual la OTV !!!

    RăspundețiȘtergere
  26. Donez nechezol si 2 cesti desperechiate pentru invitatie la cafea.

    RăspundețiȘtergere
  27. Nu Matei, asta nu este inclus in program:P

    RăspundețiȘtergere
  28. Eu cred ca puteai sa alegi o abordare mai eficienta. Sa iti oferi serviciile pentru ceea ce ceri.
    De exemplu "spal vasele la tine acasa pentru un bilet la Bestfest"

    RăspundețiȘtergere
  29. @toomice... cred ca face si asa ceva..deci,sari cu un bilet?

    RăspundețiȘtergere
  30. Cosmin! Alina! Gasit banca in parc la Cismigiu pentru servit nechezolu' in croncanitul romantic al ciorilor. Cum intri a 3-a pe stg scrie "gigi+vasilica=love". Donez fund sa o tina calda pana veniti.

    RăspundețiȘtergere
  31. Se doneaza una bucata soseata proaspat purtata juma de zi in adidasi de firma (OSIRIS)
    http://www.tare.ro/anonim/45993-ajutati-l-pe-cosmin-sa-mearga-la-bfest

    RăspundețiȘtergere
  32. Noi, prietenii lui Cosmin, vrem sa-l ajutam sa mearga la B`estfest, vrem sa-i facem o surpriza. Tu cum il poti ajuta pe Cosmin?!

    RăspundețiȘtergere
  33. eu vorbeam serios.....in legatura cu biletul, am crezut ca nu a mai gasit bilet.
    ma rog, daca vrei, sa ma anunti ca altfel il voi da.

    alina.

    RăspundețiȘtergere
  34. Alina, noi stim ca tu il poti ajuta pe Cosmin! Cum ne poti ajuta pe noi sa-l ajutam pe Cosmin sa mearga la B`estfest?

    RăspundețiȘtergere
  35. Eu zic sa facem donatii in bani....deci arunc in joc 20 ron, asta daca strangem pt bilet...dar pt asta cosmin trebuie sa alerge prin romana si sa strige O SA MA DUC LA BESTFEST!!!!!si trebuie sa se filmeze!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. dau si eu 10 ron dar trebuie sa vina sa-i ia de la mine

    RăspundețiȘtergere
  37. Cosmin, lumea te vrea gol si alergand... Poti sa faci asta pentru un bilet la B`estfest?!

    RăspundețiȘtergere
  38. Iuhuhuhuhuh! MERG LA B'ESTFEST! Am facut rost de bilet!Va multumesc! Iuhuhuhuh, Franz Ferdinand!
    Cosmin

    RăspundețiȘtergere
  39. n-ai ce sa faci la B`estfest. E naspa

    RăspundețiȘtergere